1 Ocak 2012 Pazar

neden..

sanki yeterince nette zaman öldürmüyormuş gibi bir de blog açmaya kalktım evet ama yazmanın bana iyi gelceğini biliyorum artık.yıllardır kafamda dolaşanları kaleme almadığıma yazık... 
blog ismi zaten bilen bilir fringe'den takıldı kafama. çok bilim kurgu olcak ama alternatif bir dünya olsa orda nasıl olurduk diye düşünmekten kendimi alamadım bi süre.kafamda bu ara o kadar çok düşünce aynı anda dolaşıyor ki ben de bazen önem sırasını şaşırıyorum.insan neden bu kadar göz önünde yaşamak ister? neden yazmak ister herkesin okuyabilceği şeyleri, neden her dakika facebook ya da twitter sayfasına bakar ya da durumunu güncelleştirir bilmiyorum. suçlama değil benim yaptığım sadece anlamaya çalışmak.bi soruyu zor yapmak için başına neden koymak her zaman işe yarar.cevaplaması en zor sorulardan biridir neden.insanın bazen durup kendine sorması gereken bir sorudur.ben de akşamın yorgunluğundan, mide bozukluğundan ayağa kalkamadığım koltukan bugün bunu soruyordum kendime.akşam neden o kadar içtim.

içmek için sanki bir sebebim var. 2011 benim için hayatımın en önemli senesiydi. belki de bundan sonra geriye döndüğümde en çok bahsedeceğim olaylar, mutluluklar bu yıl oldu ve hayatımda ilk defa kendimi bu kadar mutlu, bu kadar hzurulu, bu kadar yaşayan ve bir o kadar da karışık hissettim(hayatımda diyince o kadar da yaşım yok zaten).

yeni yıla bütün kötülüklerden uzakta başlamak istiyorum, bütün kötü seçimlerin yükünü atarak...
gelecekle ilgili tek planım var:"mutlu olmak".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder