3 Ocak 2012 Salı

Herkez degil Herkes güzel arkadasim!

Su siralar facebook ya da twitter aleminde yabanci kelimelerin türkcenin arasina sokulup entel gibi görünmeye calisan insanlardan sikildigim bir yana, üniversiteyi istanbul ankara gibi medeniyetin göbeginde okumus arkadaslarimin herkesin nasil yazildigini bilmemesi cileden cikmama neden oldu. sen hic egitim görmemis okuma yazma bilmeyen bir insan degilsin ki.en azindan yökün zorunlu dersi olan türk dili ve edebiyatini birinci sinifta almis oldugunu biliyorum- her ne kadar sayisal okudugun, az kitap okudugun senin tesellilerin olsa bile. "ösledim" falan yazman bile beni daha az sinir ediyordu gercekten..

dikkat edelim de havali görüncez diye insanlarin bir taraflari ile gülmesinin sebebi olmayalim degil mi ama?

güzel bir geceydi ama bana böyle seyler yazdirdi iste.kusura bakmayin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder