5 Ocak 2012 Perşembe

Alman arkadaş, waaoovv!

Üç senedir almanyada olup da gerçekten arkadaşım diyebilceğim bir alman arkadaşım gerçekten yok(tu). bu benim öküzlüğüm kesinlikle değil bundan eminim ama. Patrickle artık yakınlaşmaya başladıgımıza ve sohbet etmeye başladıgımiza göre eskilerden konusabiliriz dedik ve eskiden bana karsı ne hissediyordun diye başladık geçenlerde.Ben ondan başlarda nefret ettiğimi söylediğimde güldü baya bi, bir film izledik yemek yedik gece durdu durdu "demek sen benden nefret ettin he" dedi. garip ki arkadas muhabbetine girmemiz ve kişisel şeyleri konusmaya başlamamız üç yılımızı aldı ama sonunda alman bir arkadaşım var sanırım. Bu bir türk için küçük bir adım ama bir alman için çok büyük bir adım.Ben kendimle gurur duyuyorum, azmimle sabrımla başardım.
İşin ilginç yanı sürekli konustugumuz halde telefon numaram onda yokmus ben de dennisin eski telefonunu kullandıgım için bende vardı numarası. Dün çarşambaların vazgeçilmez yerleri bizim dönerci ve ardından Paddyse gittik(bir döner klübümüz var evet), muhabbet muhabbeti açtı ve artık telefon numaramın onda olması gerektiğine karar verdi, bi de havalı telefonumla fotografımı cekti. artık kayıtlara da girdiğime göre arkadaslıkta belli bir seviyeye girmiş olmamız lazım.
Bu büyük bir şey mi? Hayır.Hava su işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder